Umowa ramowa z branżą tytoniową i reklamą papierosów w czasopismach ad 7

Okazało się, że zarówno przed, jak i po zawarciu ugody Master Agreement, firmy tytoniowe konsekwentnie przyznawały czasopismom młodzieżowym wyższą część swoich wydatków na reklamę marek młodzieżowych, niż wydatków na reklamę marek dla dorosłych i konsekwentnie utrzymywały wyższe poziomy ekspozycji wśród młodych ludzi do reklamowania marek młodzieżowych, a nie rek...

Podwójnie ślepe badanie prowokacji w celu ustalenia wrażliwości pokarmowej ad 6

W naszych badaniach aktywne iniekcje wywoływały objawy, ale w zaskakująco niskim tempie (27 procent), podczas gdy iniekcje kontrolne (rozcieńczające) wywoływały objawy w zaskakująco wysokim tempie (24 procent). Spodziewaliśmy się, że szybkość reakcji na rozcieńczalnik będzie znacznie niższa, ponieważ wcześniejsze badanie było wymogiem wejścia do badania. Jednakże wstr...

Umowa ramowa z branżą tytoniową i reklamą papierosów w czasopismach ad 6

Ogólny zasięg był względnie stabilny przez cały okres dla każdej z trzech marek młodzieżowych. Odsetek młodych ludzi, którzy potencjalnie byli narażeni trzy lub więcej razy w danym roku na reklamę papierosów (efektywny zasięg) dla marek młodzieżowych w latach 1995-2000, wahał się od 61,3 procent do 87,9 procent. Średni efektywny zasięg wynosił od 69,4% do 77,6% w prz...

Najnowsze zdjęcia w galerii ullu:

331#ropomocz w ciąży , #zapalenie wątroby typu e , #olx grodzisk mazowiecki , #meningokoki wikipedia , #globtrans , #kopia odmiana , #niewydolność szpiku kostnego , #hipotermia terapeutyczna , #insuflacja żołądka , #insuflacja żołądka wikipedia ,