Po pierwsze, dopuszczalne stężenie alkoholu we krwi powinno zostać zredukowane – idealnie do zera, ale praktycznie do nie więcej niż 0,01 procent alkoholu na objętość krwi (2,2 mmol na litr). Limit ten pozwoliłby na drobne błędy w urządzeniach do pomiaru zawartości alkoholu (tj. Eliminację niektórych wyników fałszywie dodatnich) za cenę zezwalającą na bardzo niskie stężenia alkoholu we krwi. Po drugie, zasada ośmiogodzinna powinna zostać znacznie wydłużona; należy jednak zauważyć, że zgodność może się zmniejszyć wraz z wydłużeniem wymaganego odstępu czasu między piciem a lataniem. Niemniej jednak, aby zapobiec kolejnym błędnym wyobrażeniom na temat celowości latania w określonym czasie po umiarkowanym lub ciężkim piciu, zalecamy zwiększenie tej zasady od butelki do przepustnicy do co najmniej 12 godzin. Zasady minimalnego oczekiwania trwające dłużej niż osiem godzin są już obowiązkowe dla wielu operacji wojskowych i operacji lotniczych. Co więcej, zasada ta powinna stwierdzać, że latanie jest wyraźnie zabronione w ciągu 24 godzin po spożyciu pięciu lub więcej standardowych napojów alkoholowych lub w obecności jakichkolwiek skutków picia, takich jak kac. Aby kształcić pilotów i dostarczyć uzasadnienia dla powyższych zasad, niniejsze rozporządzenie powinno również zawierać preambułę, która wyraźnie określa następujące punkty. Po pierwsze, upośledzenie wydajności pilota wystarczające, aby zagrozić bezpieczeństwu lotu, może nastąpić po spożyciu jednego napoju alkoholowego na kilka godzin przed lotem. Po drugie, takie upośledzenie może również utrzymywać się do 24 godzin po spożyciu pięciu lub więcej standardowych napojów alkoholowych lub w obecności jakichkolwiek skutków picia. Po trzecie, w przypadku każdego standardowego spożywanego napoju alkoholowego może zaistnieć potrzeba dwóch lub więcej godzin na jego metabolizację i wyeliminowanie w wystarczającym stopniu w celu zmniejszenia stężenia alkoholu we krwi do niewykrywalnego poziomu. Preambuła powinna zilustrować ten punkt, stwierdzając na przykład, że metabolizm i eliminacja 2100 ml (72 uncji) piwa, 890 ml (30 uncji) wina lub 270 ml (9 uncji) destylowanego trunku może zająć co najmniej 12 godzin, aby obniżyć stężenie alkoholu we krwi poniżej maksymalnego dopuszczalnego poziomu 0,01 procent (2,2 mmol na litr) do pilotowania samolotu. Ponadto, standardowy napój alkoholowy powinien być zdefiniowany jako około 360 ml piwa, 150 ml wina lub 44 ml alkoholu, i wszystkie powinny być opisane jako równie szkodliwe dla wydajności pilota. Na koniec należy zauważyć, że chociaż ludzie znajdują się pod wpływem alkoholu – czy to po wypiciu alkoholu, czy po kilku godzinach – ich ocena zdolności do pilotowania samolotu może być poważnie osłabiona. Piloci powinni być zobowiązani do przeprowadzenia wszystkich egzaminów licencyjnych, aby wykazać się znajomością tych przepisów oraz szczególnymi krótkoterminowymi i długoterminowymi skutkami alkoholu na wyniki pilotażu.
Edukacja na temat niebezpiecznych skutków picia alkoholu na wyniki pilotażu, przepisy z karami za latanie pod wpływem alkoholu oraz skuteczne sposoby identyfikacji i rehabilitacji osób z problemami alkoholowymi będą ważnymi elementami każdego programu powstrzymywania picia alkoholu przez pilotów w pobliżu czasu lotu . W rzeczywistości branża lotnicza miała aktywny i skuteczny program pomocy dla pracowników z problemami alkoholowymi od czasu wdrożenia takiego programu w 1974 r. Przez Air Line Pilots Association
[podobne: zapalenie wątroby typu e, olx grodzisk mazowiecki, endokrynolog kielce nfz ]
Comments are closed.
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: kliniki niepłodności[…]
ból długo się utrzymuje należy udać się do lekarza
Article marked with the noticed of: clenbuterol[…]
nauka i medycyna jest potrzebna
[..] Odniesienie w tekscie do stomatologia cennik[…]
ona zawiera maslan sodu