Trendy w wydatkach na reklamę papierosów w czasopismach, 1995 do 2000 r., Według Magazynu. Wybraliśmy wszystkie czasopisma, dla których dostępne były pełne dane dotyczące wydatków na reklamę papierosów oraz liczby młodych i dorosłych czytelników w latach 1995-2000. Potencjalna próba składała się z 60 czasopism, które akceptują reklamy tytoniu i dla których Mediamark Research (Nowy Jork) mierzy liczbę młodych czytelników w ciągu roku w latach 1995-2000. Wyłączono dwanaście czasopism, ponieważ brakowało danych w reklamach związanych z marką przez jeden lub więcej lat, dziewięć zostało wykluczonych, ponieważ brakowało danych w przypadku młodych czytelników. lub więcej lat, a jedno zostało wykluczone, ponieważ brakowało danych zarówno w reklamie papierosów, jak i wśród młodych czytelników. Tak więc, ostateczna próba składała się z 38 czasopism (tabela 1). Wybór marek papierosów
Wybraliśmy wszystkie marki papierosów, dla których dostępne były kompletne dane na temat reklamy w czasopismach od 1995 do 2000 roku i dla których dane dotyczące preferencji marki wśród młodych palaczy były dostępne w roku 1998. Wśród nich było 15 marek, reprezentujących ponad 97 procent rynku młodzieżowego: Basic , Benson i Hedges, Marlboro, Merit, Parlament i Virginia Slims z Philip Morris; Camel, Doral, Salem i Winston z RJ Reynolds; Capri, Carlton, Kool i Misty z Brown & Williamson; i Newport z Lorillard.
Źródła danych
Raport konkurencyjnych mediów (Nowy Jork) podał szacunki rocznych wydatków na reklamę papierosów w każdym z magazynów w latach 1995-2000, według marki papierosów. Szacunki te opierają się na liczbie stron reklamy i cenie za stronę ustalonej przez czasopismo, a nie na rzeczywistym koszcie reklamy wynegocjowanym z wydawcą. Wszystkie wydatki reklamowe zostały przeliczone na 2000 dolarów za pomocą indeksu cen konsumpcyjnych.
Mediamark Research oszacował liczbę młodych czytelników (od 12 do 17 lat) i dorosłych czytelników (> 18 lat) dla każdego czasopisma w latach 1995 do 2000.
Klasyfikacja czasopism
Aby przeanalizować skuteczność ograniczania reklamy papierosów do czasopism, dla których młodzi czytelnicy stanowią mniej niż 15 procent ogółu czytelników i którzy mają mniej niż 2 miliony młodych czytelników, podzieliliśmy czasopisma w naszej próbie na dwie grupy na podstawie tych kryteriów. Administracja ds. Żywności i Leków początkowo zaproponowała te kryteria, 28, które później przyjął Philip Morris. 25, 25. Klasyfikowaliśmy czasopisma na podstawie średniego odsetka młodych czytelników i średniej liczby młodych czytelników w ciągu sześciu lat badania. Sklasyfikowaliśmy 18 czasopism jako czasopisma przeznaczone dla dorosłych i 20 czasopism młodzieżowych (tabela 1). Klasyfikacja magazynu jako zorientowanego na dorosłego człowieka nie oznacza jednak, że nie ma znaczącej liczby młodych czytelników; wiele czasopism dla dorosłych (np. Czas).
Klasyfikacja młodzieży i marek dla dorosłych
Korzystając z badania National Monitoring for Future z roku 1998, 27 sklasyfikowaliśmy marki papierosów jako marki młodzieżowe (palone przez ponad 5 procent palaczy w klasach 8, 10 i 12) lub jako marki dla dorosłych (palone o 5 procent lub mniej palacze w klasach 8, 10 i 12)
[więcej w: encefalopatia hashimoto objawy, trombocytoza, mięśniaki gładkokomórkowe ]
[przypisy: angiolog legnica, endokrynolog kielce nfz, zespół parsonage turnera ]
Comments are closed.
siedziałam w przeciągu i nabawiłam się zapalenia stawów biodrowych
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: kosmetyka pielęgnacyjna[…]
Badanie rezonansem magnetycznym w szybkim terminie