Około 50 procent pilotów uważało, że bezpiecznie można lecieć w ciągu czterech godzin po zażyciu jednego lub dwóch napojów, a 19 procent uważa, że bezpiecznie można lecieć w ciągu czterech godzin po spożyciu więcej niż sześciu drinków. Na zasadzie drink-per-drink , piloci ci również błędnie uznali piwo za mniej szkodliwe dla lotu niż alkohol destylowany. Ponadto, 4 procent pilotów zgłosiło, że przelatywały tuż po wypiciu co najmniej raz w poprzednim roku. Autorzy ci zauważyli, że to, co piloci mówią o piciu i lataniu, może różnić się od tego, co faktycznie robią. Ten czynnik, a także inne ograniczenia metod badania, takie jak błąd stronniczości, powinny być brane pod uwagę przy interpretacji wyników kwestionariusza. Przepisy federalne i obowiązkowe testowanie
Ciężar dowodów sugeruje, że nawet niewielkie ilości alkoholu mogą mieć głęboki negatywny wpływ na bezpieczeństwo lotów. Jeśli weźmie się pod uwagę późne skutki spożywania alkoholu podczas lotu, liczby dotyczące udziału alkoholu w wypadkach śmiertelnych w ogólnym ruchu lotniczym mogą przekraczać 10-30 procent wskazanych w istniejących dowodach, ponieważ analiza toksykologiczna po śmierci może być negatywna dla alkoholu w większości przypadków. takie przypadki. Nie powinno to być powodem do upewnienia się lub samozadowolenia, że większość wypadków lotniczych może nie mieć nic wspólnego z alkoholem lub że częstotliwość ofiar śmiertelnych związanych z alkoholem jest znacznie niższa niż liczba ofiar śmiertelnych wypadków alkoholowych związanych z alkoholem.
W 1985 i 1986 r. Federalna Administracja Lotnictwa wprowadziła obecną wersję sekcji 9.1.17 Federalnego rozporządzenia lotniczego, która ma zastosowanie do wszystkich pilotów samolotów (zarówno lotnictwa ogólnego, jak i komercyjnego) i częściowo stwierdza, że
Żadna osoba nie może działać lub próbować działać jako członek załogi samolotu cywilnego – (1) W ciągu 8 godzin po spożyciu dowolnego napoju alkoholowego; (2) będąc pod wpływem alkoholu; (3) Podczas używania jakiegokolwiek leku, który wpływa na zdolności osoby w jakikolwiek sposób sprzeczny z bezpieczeństwem; lub (4) mając 0,04 procent wagowych [8,7 mmol na litr] lub więcej alkoholu we krwi.
Punkty 2 i 3 tego rozporządzenia są na tyle szerokie, że mogą je interpretować osoby dobrze znające wpływ alkoholu na ośrodkowy układ nerwowy jako zabraniające latania samolotem, nawet gdy stężenie alkoholu we krwi wynosi poniżej 0,04 procent lub w okresie ponad osiem godzin po spożyciu alkoholu. Warunki określone w punktach i 4 są jednak uważane przez wielu pilotów za bezpieczne i zgodne z prawem limity dotyczące eksploatacji lotu po spożyciu alkoholu. W rzeczywistości te sekcje rozporządzenia wydają się pośrednio zezwalać na działanie statku powietrznego osiem godzin po okresie umiarkowanie ciężkiego picia. Biorąc pod uwagę średnie tempo metabolizmu i eliminację alkoholu z organizmu, spożycie 5 1/3 standardowych drinków przez pilota o wadze 70 kg na osiem godzin przed lotem skutkowałoby stężeniem alkoholu we krwi w czasie lotu poniżej określonego 0,04 procent. Jednak opisana tutaj literatura wyraźnie pokazuje, że wydajność pilota w tym czasie może być poważnie ograniczona.
Naruszenie tej części federalnego rozporządzenia (lub odmowa poddania się wymaganemu testowi na obecność narkotyków lub alkoholu) podlega karze zawieszenia lub cofnięcia certyfikatu pilota (licencja), odmowie jakiegokolwiek wniosku o wydanie certyfikatu lub uprawnienia na okres do jednego roku, oraz wszelkie cywilne lub karne sankcje, które mogą mieć zastosowanie w wyniku zaniedbania samolotu
[podobne: szczepionka podjednostkowa, zapalenie wątroby typu e, insuflacja żołądka wikipedia ]
Comments are closed.
Najpierw wizyta u lekarza rodzinnego
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: koncentrator tlenu[…]
Z tych warzyw piję sok który wyciskam
[..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu prywatny ośrodek leczenia uzależnień[…]
błonnik+antyoksydanty