Ogólny zasięg był względnie stabilny przez cały okres dla każdej z trzech marek młodzieżowych. Odsetek młodych ludzi, którzy potencjalnie byli narażeni trzy lub więcej razy w danym roku na reklamę papierosów (efektywny zasięg) dla marek młodzieżowych w latach 1995-2000, wahał się od 61,3 procent do 87,9 procent. Średni efektywny zasięg wynosił od 69,4% do 77,6% w przypadku marek młodzieżowych i od 40,9% do 66,9% w przypadku marek dla dorosłych.
Średnia częstotliwość potencjalnego narażenia na reklamę czasopism dla trzech papierosów młodzieżowych w latach 1995-2000 wynosiła od 10,2 do 32,8 rocznie. Ogólna średnia częstotliwość wahała się od 16,7 do 25,4 rocznie dla wszystkich marek młodzieżowych i od 8,0 do 14,7 rocznie dla wszystkich marek dla dorosłych.
Pomimo redukcji wydatków na reklamę papierosów, reklamy poszczególnych marek papierosów młodzieżowych osiągnęły od 75,0 procent do 87,5 procent wszystkich młodych ludzi w wieku od 12 do 17 lat w Stanach Zjednoczonych w 2000 roku (Tabela 3) i osiągnęły od 61,3 procent do 77,4 procent młodych ludzi co najmniej trzy razy. W 2000 r. Średnia liczba przypadków, w których młoda osoba była potencjalnie narażona na reklamę czasopism dla papierosów młodzieżowych, wahała się od 12,2 do 21,2. Średnio reklamy papierosów młodszych marek osiągnęły 81,9 procent młodych ludzi, średnio 17,1 razy więcej niż w roku 2000.
Skutek ograniczenia reklamy papierosów w czasopismach dla dorosłych
Średni odsetek młodych czytelników z 38 czasopism wahał się od 4,0% (Ladies Home Journal) do 26,1% (Sporting News) (Tabela 1). Średnia liczba młodych czytelników czasopism wahała się od 0,45 miliona (Premiere) do 5,75 miliona (Przewodnik telewizyjny). Chociaż średni odsetek młodych czytelników był około dwa razy wyższy w czasopismach skierowanych do młodzieży (18,1 procent), jak w czasopismach dla dorosłych (9,3 procent), absolutna różnica między przeciętnym młodym czytelnictwem czasopism zorientowanych na młodzież (1,70) milionów) i czasopism dla dorosłych (1,35 miliona) był mały.
Nasza analiza ekspozycji sugeruje, że chociaż ograniczenie reklamy do czasopism, w przypadku których młodzi czytelnicy stanowią mniej niż 15 procent ogółu czytelników i których mniej niż 2 miliony młodych czytelników zmniejszyłoby narażenie młodych ludzi na reklamy papierosów, ich ekspozycja nadal istotne (tabela 3). Na podstawie poziomu reklam w 2000 r. Reklama Marlboro nadal osiągnie 57,1 procent (13,1 miliona) młodych ludzi w kraju, a ci młodzi ludzie będą potencjalnie narażeni na reklamy Marlboro średnio 8,3 razy w ciągu roku. Reklamy Newport nadal osiągnęłyby 41,2 procent (9,5 miliona) młodych ludzi w kraju średnio 9,3 razy w ciągu roku, a reklamy Camel osiągnęły 35,8 procent (8,2 miliona) młodych ludzi w kraju średnio 5,8 razy w ciągu roku. Średnio reklamy papierosów młodszych marek nadal sięgały 44,7 proc. Młodych ludzi 7,8 razy w roku. Ponieważ analiza zakłada, że żaden z dolarów reklamowych odebranych czasopismom zorientowanym na młodzież nie zostanie zainwestowany w czasopisma przeznaczone dla dorosłych, co wydaje się nieprawdopodobne, nasze szacunki przedstawiają optymistyczny scenariusz.
Dyskusja
Porozumienie ramowe z przemysłem tytoniowym wydaje się mieć niewielki wpływ na reklamę papierosów w czasopismach
[przypisy: meningokoki wikipedia, dobry gastrolog białystok, hipoglikemia u noworodka ]
[hasła pokrewne: olx grodzisk mazowiecki, meningokoki wikipedia, globtrans ]
Comments are closed.
Nie wiem jak można żyć bez mleka, sera, jogurtów
[..] Odniesienie w tekscie do stomatologia cennik[…]
Oczywiście, że można przedawkować witaminę C.
Article marked with the noticed of: poradnia zdrowia psychicznego poznań[…]
Moja babcia ma zaćmę